michaelenmarina.reismee.nl

Op naar Litouwen

Na de wat late avond staan we nog redelijk vroeg op, rond 09:00. Het komt vooral omdat het al warm is in de tent. Het wordt weer een warme dag, maar we klagen niet, beter dan alle regen. We gaan op ons gemaakt de tent uitruimen en afbreken want we gaan door naar Litouwen, naar Vilnius om precies te zijn.

Het inpakken van de auto wordt steeds lastiger. We hebben onderhand ook best wel wat spulletjes hier en daar opgepikt en die moet je ook heel de tijd meenemen. Uiteindelijk rijden we rond 11:30 weg van de camping.

We gaan onderweg nog even stoppen bij de kruisberg, ik ben wel heel benieuwd hoe dat eruit ziet. Maarja nu komt het, ik dacht het te weten waar het was maar ik heb geen bord gezien en uiteindelijk waren we op het punt dat ik zeker wist dat we er al voorbij waren. Dus we besloten om maar gewoon door te rijden naar Vilnius en de kruisberg te laten zitten. Dan maar even foto's opzoeken op internet.

Uiteindelijk komen we rond 17:30 aan op de camping. De camping is weer prima in orde. We vinden een plekje met alleen zon in de ochtend, zodat je 's avonds gewoon in je tent kan zitten en lekker kan slapen.

Op de camping hebben we ook een restaurant, dus we maken het ons gemakkelijk en besluiten om daar gewoon te eten i.p.v. zelf iets te maken.

Morgen gaan we naar Vilnius.

Reacties

Reacties

Yvon

Leuk is dat he....ben je er net voorbij....ik ken het nog van de Azoren, maar daar is het makkelijk keren.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!