michaelenmarina.reismee.nl

De rit naar Kopenhagen

We zijn om 07:15 vertrokken. We hebben de Touran vol geladen, wat een hoop spullen. Maar ja wij hebben genoeg bij voor 5 weken en natuurlijk alle spullen om te kamperen.

Vlak voor de duitse grens, bij enschede, hebben we de auto nog even volgegooid met diesel. Het laatste tankstation in Nederland, dus nog maar even doen.

Dan gaan we Duitsland in. Wat een weg, iedereen vind Duitsland altijd zo lekker opschieten, nou wij niet. Het is tegenwoordig het land van heeeeeeel veeeel wegwerkzaamheden, niet normaal. Dus na een paar uur tachtig rijden zijn we maar wat gaan eten. Even een stop bij de Burger King. Dat is dan weer een voordeel van Duitsland, overal waar je kijkt hebben ze een Burger King.

Na we ons lekker vol hebben gegeten met een Whopper gaan we weer op weg. Op naar Denemarken. Bij Hamburg komen we onze eerste file tegen. Dit heeft ongeveer een uur vertraging opgeleverd. En dan is het eindelijk zo ver, Denemarken. Je ziet gelijk dat je niet meer in Duitsland bent. Het landschap wordt glooiender en veel minder grijs. Alles is wijds en is heel veel ruimte. Je komt af een toe een huis tegen en hier en daar een kerkje.

Langs de snelweg hebben we een aantal verlaten auto's gezien, misschien is dit normaal in Denemarken? Na een paar bruggen en een stuk asfalt verder zijn we dan eindelijk in Ballerup.

We zijn rond 19:00 in het hotel en het ziet er allemaal prima uit. Dus tot nu toe is alles goed gegaan en gaan we lekker uitrusten. Morgen op stap naar Kopenhagen.

Groetjes,

Michael en Marina

Yvon

Hey goed om te lezen, dat jullie reis naar Denemarken goed verlopen is. Geniet ervan he !

John en irene

Let the fun begin wat wil een mens nog meer shoppers op de autobahn en een goede eerste vakantiedag. het verslag van gisteren was nog maar het begin wij zijn benieuwd wat jullie nog meer gaan beleven. Wij gaan ons opmaken voor de wk finale.moppies veel plezier x

pa en ma

het ziet er allemaal schitterend uit leuk hoor om jullie zo te volgen. nederlands elftal is binnen gehaald als wereldkampioen was leuk hebben ze vedient.