michaelenmarina.reismee.nl

Trondheim

We gaan weer verder op pad. We verlaten het huis van Michel en gezinsleden en trekken richting het noorden. Het regent nog steeds en vandaag beloofd niet veel beterschap. Vanwege de aanhoudende regen besluiten we om direct door te reizen naar Trondheim.

Dus een lange dag autorijden voor de boeg. Uiteindelijk komen we rond 6 uur aan in Trondheim. Nu alleen nog een hotel vinden. We rijden een beetje rond en hebben hier en daar de prijzen gevraagd maar geen enkel hotel heeft een parkeerplek voor de auto. Uiteindelijk zie ik op de kaart nog een hotel net buiten het centrum. Dus zijn we daarheen gereden. De prijzen zijn prima, kamer met badkamer, ontbijt erbij en parkeren is hier helemaal geen probleem.

Na de spullen te hebben geïnstalleerd in de kamer lopen we even de stad in om nog iets te gaan eten. Vandaag wordt het pizza. Als dessert halen we nog even snel een ijsje bij de Mac.

Vol en voldaan komen we weer in het hotel aan waar we nu tijd hebben om onze blog weer even bij te werken en lekker te genieten van het feit dat we weer de tent niet hoeven op te zetten in de regen.

Morgen dus een dagje Trondheim. We zullen zien wat we allemaal hier kunnen vinden.

roosjes

laten we hopen dat het weer een beetje ten goede gaat komen veel plezier op jullie trektocht

bianca en ricardo

Nou had nooit gedacht dat het kramperen werd! Maar heerlijk dat je dan af en toe ene hotelletje kan pakken!
Hier bij ons ook alles oke, Naomi treedt steeds meer in jullie voetsporen, creatief aan het tekenen en het liefst loopt ze de hele dag met de fotocamera!

Veel plezier in Trondheim!

wendy

Fijn jullie tocht mee te kunnen volgen! Hopelijk vindt de zon jullie gauw terug :)