michaelenmarina.reismee.nl

Dagje in Trondheim

De ochtend begint droog en daarna weer alleen maar regen en regen. Het schiet niet echt op. Maar goed dat mag de pret niet drukken. We ontbijten in het hotel en dat is gelukkig lekker. Wel beter dan Kopenhagen!

Daarna gaan we Trondheim eens bekijken. Er is niet heel veel toeristisch te zien in Trondheim, maar het is een erg leuke stad. Niet al te groot met leuke winkels en mooie gebouwen.

Foto's kunnen we nog niet op de site zetten omdat deze met de kleine camera zijn gemaakt en we daar het kabeltje van vergeten zijn. Vanwege de aanhoudende regen konden we de andere camera's niet gebruiken. Dan heb je de hele dag alleen maar druppels op de lens.

We zitten nu in het hotel te plannen waar we morgen heen gaan. We gaan proberen zo ver mogelijk richting het noorden te geraken, zo veel mogelijk in een keer omdat er onderweg gewoon niet veel te beleven valt. Hoe meer je richting het noorden gaat hoe rustiger het wordt, dat merk je hier al.

We hopen de komende dagen gewoon internet te houden, maar dat weten we niet zeker. Dus wanneer we kunnen, houden we jullie op de hoogte.

roosjes

naar ik lees niet zoveel te beleven daar in trondheim het gewone hoop op beteren vooruitzichten gaan jullie niet een beetje te snel of gaat het vogens plan krijg namelijk de indruk de het weer dat alles sneller gaat dan verwacht nu de groetjes en tot tiks maar weer