michaelenmarina.reismee.nl

Helsinki

Helsinki, we komen eraan. Na een ontbijtje in de tent lekker op stap naar de stad. De metro is vlakbij dus die nemen we, dat is makkelijker dan de auto.

Helsinki is voor mij ontzettend verrassend. Ik vind het een heerlijke stad. Overal waar je kijkt zie je mooie gebouwen en alles is schoon en opgeruimd. Het verkeer maakt niet veel lawaai en er veel ruimte voor fietsers en voetgangers. Een leuke stad om in rond te trekken.

We hebben de ochtend en de middag rondgelopen en gewoon heelveel bekeken. Hiervan hebben we dan ook, sinds een paar dagen, weer eens foto's van gemaakt.

Ook hebben we gelijk de overtocht geboekt voor morgen naar Estland, naar Talinn. We moeten 07:00 uur bij de boot zijn, dus dat betekend vroeg op voor ons. Ik hoop maar dat ik dan nog een beetje kan slapen op de boot, dat zou voor mij het beste zijn. Ik kijk er niet heel erg naar uit maar dan hebben we het wel gehad met het varen. (gelukkig)

Eenmaal teruggekomen op de camping hebben we nog even lekker gezwommen in de rivier. Het water is behoorlijk koud, maar als je eenmaal door bent is het wel lekker. Je frist er altijd toch lekker van op.

Strakjes gaan we lekker eten en dan vroeg naar bed voor een lange dag morgen.

Reacties

Reacties

roosjes

nu je ziet hij doet het weer mooie foto;s ga zo voort

Yvon

Helsinki is zeker een leuke stad ! Ik heb wat voetsporen daar achtergelaten moet ik je bekennen.
Leuk om te zien dat jullie weer andere foto's maken dan ik destijds gemaakt heb.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!